Dočasné režim prodejny

28.12.2020 Vzhledem k nařízení Vlády účinném od 27.12.2020, přistupujeme s okamžitou platností k dočasnému omezení prodejny v sídle společnosti.

Na provozovně vyřizujeme pouze tyto požadavky:

- Servis výpočetní a telekomunikační techniky: spojený s routery, TV boxy, ovladači nebo servisem PC a Apple.

- Výdej vzdáleně objednaného zboží

      ○ zboží objednané přes e-shop, e-mail, nebo telefonicky

      ○ platby při výdeji takto objednaného zboží lze provádět pouze kartou

- Poruchy - např. nefunkční internet

Ostatní běžnou agendu vyřizujeme takto:

Nové služby, změny a ukončení služeb - Vyřizujeme online:

Pro spojení s obchodním reprezentantem volejte z pohodlí Vašeho domova  číslo 326 706 156, volba 1, nebo pište na email: zakaznici@dragon.cz

Platby:

Do odvolání nevybíráme hotovostní platby za periodické a jednorázové služby ani platby kartou. Vystavené faktury uhraďte jedním z těchto způsobů:

  1. Trvalým příkazem
  2. Platbou inkasem z účtu
  3. Platbou pomocí QR kódu
  4. Zasláním zálohy
  5. Platbou přes SIPO
  6. Platbou přes terminál Sazky

více informací na www.dragon.cz/moznosti-plateb , nebo na telefonu 326 706 156, volba 3, nebo na emailu fakturace@dragon.cz