Dočasné režim prodejny
28.12.2020 Vzhledem k nařízení Vlády účinném od 27.12.2020, přistupujeme s okamžitou platností k dočasnému omezení prodejny v sídle společnosti.
Na provozovně vyřizujeme pouze tyto požadavky:
- Servis výpočetní a telekomunikační techniky: spojený s routery, TV boxy, ovladači nebo servisem PC a Apple.
- Výdej vzdáleně objednaného zboží
○ zboží objednané přes e-shop, e-mail, nebo telefonicky
○ platby při výdeji takto objednaného zboží lze provádět pouze kartou
- Poruchy - např. nefunkční internet
Ostatní běžnou agendu vyřizujeme takto:
Nové služby, změny a ukončení služeb - Vyřizujeme online:
Pro spojení s obchodním reprezentantem volejte z pohodlí Vašeho domova číslo 326 706 156, volba 1, nebo pište na email: zakaznici@dragon.cz
Platby:
Do odvolání nevybíráme hotovostní platby za periodické a jednorázové služby ani platby kartou. Vystavené faktury uhraďte jedním z těchto způsobů:
- Trvalým příkazem
- Platbou inkasem z účtu
- Platbou pomocí QR kódu
- Zasláním zálohy
- Platbou přes SIPO
- Platbou přes terminál Sazky
více informací na www.dragon.cz/moznosti-plateb , nebo na telefonu 326 706 156, volba 3, nebo na emailu fakturace@dragon.cz